30.01.2017/09:32

Wyzwaniem dla handlu będzie zatrzymanie nielojalnego, goniącego za promocjami klienta

Lojalność klientów to dla detalistów skarb najcenniejszy. Ostatnio coraz o nią trudniej. Konsumenci gonią za promocjami, porównują oferty w Internecie, dokonują zakupów mobilnych. Sławomir Nitek, dyrektor operacyjny Netto Polska zapewnia, że duński dyskonter będzie chciał wykorzystywać wszystkie kanały dostępu do klienta, tak aby sklepy tej sieci były dla klientów miejscem pierwszego wyboru.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.