16.12.2022 / 09:30
StoryEditor

Marki własne premium wróciły przed świętami m.in. do Biedronki i Lidla. ... ale widać, że sieci ograniczają ich dostępność i gamę

Deluxe to marka własna z segmentu premium sieci dyskontów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Deluxe to marka własna z segmentu premium sieci dyskontów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Deluxe to marka własna z segmentu premium sieci dyskontów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Marka własna premium w sklepie Biedronka, czekolada (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Deluxe to marka własna z segmentu premium sieci dyskontów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Marka własna premium w sklepie Biedronka, czekolada (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Deluxe to marka własna z segmentu premium sieci dyskontów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Marka własna premium w sklepie Biedronka, wanilia (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Deluxe to marka własna z segmentu premium sieci dyskontów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Deluxe to marka własna z segmentu premium sieci dyskontów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Deluxe to marka własna z segmentu premium sieci dyskontów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Deluxe to marka własna z segmentu premium sieci dyskontów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Produkty premium marek własnych sieci handlowych goszczą na półkach dyskontów od lat, zwykle w ramach sezonowych akcji np. przed świętami Bożego Narodzenia. Wydawało się, że tegoroczna drożyzna i poszukiwanie oszczędności przez klientów mogą skłonić Biedronkę i Lidla do rezygnacji - przynajmniej częściowej - z tego asortymentu. Nic bardziej mylnego. Wraz z szalejącą inflacją może zadziałać tzw. efekt szminki, tzn. konsumenci będą wybierać drobne przyjemności, co podniesie sprzedaż takich produktów.

Polacy deklarują, że na tegoroczne święta wydadzą średnio 1427 zł, zaledwie o 1 proc. więcej niż przed rokiem – wynika z raportu „Świąteczny Portfel Polaków 2022. Czy stać nas n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.06.2025 / 08:35
StoryEditor
Orlen Paczka nawet w sobotę. Operator uruchamia nową usługę dla sklepów
Automat Orlen Paczka w Warszawie (fot Miłosz Poloch/PKN ORLEN)

Orlen uruchamia nową usługę dla sklepów internetowych. Od teraz paczki mogą być odbierane także w soboty i dostarczane do odbiorców już w poniedziałek.

Jak tłumaczy operator, sobotnie odbiory kurierskie to odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów, którzy chcą otrzymywać zamówienia szybciej, niezależnie od dnia tygodnia. Nowa u...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.06.2025 / 14:33
StoryEditor
Wielkie przejęcie w segmencie supermarketów. Duża sieć rozpoczyna negocjacje ws. zakupu ponad 80 sklepów. To zmieni układ sił na rynku

Grupa Muszkieterów złożyła Grupie Colruyt ofertę przejęcia przez swoich członków 81 supermarketów i 44 stacji benzynowych zlokalizowanych we wschodniej i środkowo-wschodniej Francji. Ten projekt przejęcia jest częścią planu strategicznego Grupy, którego celem jest wzmocnienie pozycji marek Intermarché i Netto we Francji i osiągnięcie 20-proc. udziału w rynku do 2028 r.

Jak czytamy w komunikacie Grupy Muszkieterów, proponowane przejęcie 81 supermarketów Colruyt do marek Intermarché i Netto pozwoliłoby większej liczbie Francuzów skorzystać z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. lipiec 2025 00:55