16.12.2022 / 09:30
StoryEditor

Marki własne premium wróciły przed świętami m.in. do Biedronki i Lidla. ... ale widać, że sieci ograniczają ich dostępność i gamę

Deluxe to marka własna z segmentu premium sieci dyskontów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Deluxe to marka własna z segmentu premium sieci dyskontów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Deluxe to marka własna z segmentu premium sieci dyskontów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Marka własna premium w sklepie Biedronka, czekolada (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Deluxe to marka własna z segmentu premium sieci dyskontów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Marka własna premium w sklepie Biedronka, czekolada (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Deluxe to marka własna z segmentu premium sieci dyskontów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Marka własna premium w sklepie Biedronka, wanilia (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Deluxe to marka własna z segmentu premium sieci dyskontów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Deluxe to marka własna z segmentu premium sieci dyskontów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Deluxe to marka własna z segmentu premium sieci dyskontów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Deluxe to marka własna z segmentu premium sieci dyskontów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Produkty premium marek własnych sieci handlowych goszczą na półkach dyskontów od lat, zwykle w ramach sezonowych akcji np. przed świętami Bożego Narodzenia. Wydawało się, że tegoroczna drożyzna i poszukiwanie oszczędności przez klientów mogą skłonić Biedronkę i Lidla do rezygnacji - przynajmniej częściowej - z tego asortymentu. Nic bardziej mylnego. Wraz z szalejącą inflacją może zadziałać tzw. efekt szminki, tzn. konsumenci będą wybierać drobne przyjemności, co podniesie sprzedaż takich produktów.

Polacy deklarują, że na tegoroczne święta wydadzą średnio 1427 zł, zaledwie o 1 proc. więcej niż przed rokiem – wynika z raportu „Świąteczny Portfel Polaków 2022. Czy stać nas n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.10.2024 / 09:48
StoryEditor
Grupa REWE inwestuje w Polsce! Niemiecki gigant handlu mówi o "strategicznym przedsięwzięciu"
REWE zainwestuje w Zielonej Górze (fot. Tobias Arhelger/Shutterstock)

Niemiecka Grupa REWE, operator m.in. sklepów REWE, Penny i Billa, poinformowała o utworzeniu w naszym kraju spółki REWE Digital Poland. Będzie to wspólny projekt REWE oraz polskiej firmy z obszaru IT. Niemiecki potentat handlu mówi, że to "strategiczne przedsięwzięcie". Znamy szczegóły.

Partnerem REWE przy nowym projekcie będzie firma Amb Software z Zielonej Góry. To podmiot, z którym REWE współpracuje od lat w obszarze usług IT. Amb Software istnieje na rynku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.10.2024 / 11:53
StoryEditor
Część chętnych na akcje Żabki nie dostanie ani jednej. Gigantyczny popyt na akcje sieci convenience
Żabka (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)

Z informacji Bloomberga wynika, że 15 proc. inwestorów instytucjonalnych nie otrzyma ani jednej akcji Grupy Żabka w momencie IPO. Popyt był ogromny.

W sumie 10 inwestorom instytucjonalnym przydzielono ok. 50 proc. akcji w ofercie publicznej, a 20 największych inwestorów skupi 70 proc. Zapisy złożyło 190 inwestorów, ale 15 pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. październik 2024 05:35