24.11.2020/19:50

Joanna Rogalska, Nielsen: Nachodzi zielony konsument, a wraz z nim zmiany w handlu

Temat „zielonego konsumenta” i związane z nim trendy proekologiczne nie są już czymś niszowym. Świadome zakupy to kwestia coraz bardziej istotna na całym rynku detalicznym – zauważyła podczas Retail&FMCG Congress 2020 Joanna Rogalska, Knowledge Zone Manager w firmie Nielsen.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • czytelnik 25.11.2020

    Zauważyłem podczas zakupów w sklepach spożywczych, że wystarczy unikać kupowania produktów ogromnych koncernów, a zazwyczaj jest większa szansa na trafienie produktu bez syropu glukozowo-fruktozowego, aspartamu, oleju palmowego i innych tego typu niekorzystnych dla zdrowia dodatków. Z własnego doświadczenia widzę, że produkty mniejszych firm zazwyczaj nie mają tylu wymienionych przeze mnie dodatków w składzie. Dlatego trzeba uważnie czytać składy produktów, które się spożywa.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także