24.11.2020/19:50

Joanna Rogalska, Nielsen: Nachodzi zielony konsument, a wraz z nim zmiany w handlu

Temat „zielonego konsumenta” i związane z nim trendy proekologiczne nie są już czymś niszowym. Świadome zakupy to kwestia coraz bardziej istotna na całym rynku detalicznym – zauważyła podczas Retail&FMCG Congress 2020 Joanna Rogalska, Knowledge Zone Manager w firmie Nielsen.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • czytelnik 25.11.2020

    Zauważyłem podczas zakupów w sklepach spożywczych, że wystarczy unikać kupowania produktów ogromnych koncernów, a zazwyczaj jest większa szansa na trafienie produktu bez syropu glukozowo-fruktozowego, aspartamu, oleju palmowego i innych tego typu niekorzystnych dla zdrowia dodatków. Z własnego doświadczenia widzę, że produkty mniejszych firm zazwyczaj nie mają tylu wymienionych przeze mnie dodatków w składzie. Dlatego trzeba uważnie czytać składy produktów, które się spożywa.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także