16.02.2016/16:16

Wielkie weekendowe zakupy w Lidlu i Biedronce!

Sieci dyskontów takie jak Biedronka, Lidl, Netto czy Aldi od dłuższego czasu poszerzają asortyment i przepoczwarzają się w (miękkie) supermarkety z mocnymi akcentami konceptu convenience. Teraz liczą na to, że uda im się zdobyć kolejne udziały w rynku dzięki przyciąganiu klientów na zakupy weekendowe.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Lucy 11.10.2016

    brak wykazu produktów więc w ciemno nie będę szła, nie zachęcające

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.