19.05.2017 / 10:09
StoryEditor

Prezes firmy Inglot: Na zakazie handlu w niedziele najwięcej stracą pracownicy

Na zdj. salon firmy Inglot w Londynie (fot. materiały prasowe)
Na wprowadzeniu w Polsce zakazu handlu w niedziele najwięcej stracą nie przedsiębiorcy, lecz... pracownicy - przekonuje Zbigniew Inglot, prezes kosmetycznej firmy Inglot, w komentarzu dla "Pulsu Biznesu". Biznesmen zwraca uwagę, iż jego zdaniem w debacie na temat zakazu brakuje głosów sektora kosmetycznego, podczas gdy o potencjalnych skutkach ograniczenia handlu "głośno wypowiadali się" już przedstawiciele branży odzieżowej i sektora HoReCa.

Zbigniew Inglot przewiduje, iż wejście w życia zakazu handlu w niedziele poskutkuje zmniejszeniem liczby etatów, będzie zachętą do zakupów poza Polską oraz sprawi, że na uprzywi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2025 / 09:01
StoryEditor
Adam Manikowski: Żabka stoi u progu dynamicznego przyspieszenia. Co będzie napędzać sieć?
Adam Manikowski: Żabka stoi u progu dynamicznego przyspieszenia. Co będzie napędzać sieć? (fot. Żabka Polska)

– Żabka stoi dziś u progu dynamicznego przyspieszenia – zapewnia Adam Manikowski, CEO jednostki biznesowej Żabka Polska. Jaki jest cel największej sieci franczyzowej w Polsce? Na czym chce oprzeć swój rozwój?

W artykule przeczytasz:

  • Żabka prezentuje strategię i wyniki inwestorom
  • Perspektywy rozwoju sieci Żabka według Adama Manikowskiego
  • Strategiczne filary rozwoju sieci Żabka Polska
  • Ekspansja Żabki: 16 tysięcy sklepów do 2028 roku
  • Pierwszy Investor Day Żabki: ilu inwestorów uczestniczyło?

Grupa Żabka prezentuje strategię i wyniki inwestorom

W ubiegłym tygodniu w Warszawie odbyło się Żabka Group Investor Day, czyli spotkanie z kluczowymi inwestorami Grupy Żabka. Marta Wrochna-Łastowska, CFO Grupy Żabka, zaznaczyła, że było to pierwsze tego typu wydarzenie, umożliwiające otwartą dyskusję z inwestorami i partnerami biznesowymi.

– Mogliśmy nie tylko zaprezentować naszą strategię, ale przede wszystkim pokazać, jak ją realizujemy i jak przekładamy deklaracje na konkretne wyniki – wskazuje Marta Wrochna-Łastowska. – To spotkanie było dla nas również okazją do otwartej rozmowy z inwestorami i partnerami biznesowymi, do wysłuchania ich perspektyw i odpowiedzi na pytania – dodaje szefowa finansów w Grupie Żabka.

Adam Manikowski wskazuje perspektywy rozwoju sieci Żabka Polska

Natomiast Adam Manikowski, CEO jednostki biznesowej Żabka Polska, podkreślił, że Investor Day było doskonałą okazją do omówienia obecnej pozycji Grupy oraz podzielenia się perspektywami jej dalszego rozwoju.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 70% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.10.2025 / 10:08
StoryEditor
Kaufland zyskuje wsparcie ze strony trzech sieci handlowych
Dzięki rozbudiwie Ozimska stała się największym parkiem handlowym w Opolu i okolicy (fot. materiały prasowe)

Zakończyła się rozbudowę parku handlowego Ozimska Park w Opolu. Dzięki tej inwestycji w obiekcie mogły zaistnieć sklepy trzech sieci, które uzupełniając ofertę kompleksu handlowego dodatkowo zwiększą ruch klientów przy takich sklepach jak Kaufland, Jula czy Media Expert.

Rozbudowa parku handlowego Ozimska sprawiła, że w obiekcie pojawiło się 12 tys. mkw. nowej powierzchni najmu. Jego całkowita powierzchnia wzrosła tym samym do ponad 18 mkw., co ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. październik 2025 05:18