12.04.2018 / 09:32
StoryEditor

Centra handlowe od nowa

W minionym roku dostarczono na polski rynek ponad 380 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni centrów handlowych. Zgodnie z prognozami ekspertów, w 2018 roku deweloperzy mogą zrealizować jeszcze więcej powierzchni niż w zeszłym roku. Rosnące nasycenie rynku sprawia, że szukają oni alternatywnych inwestycji i lokalizacji – oczekuje się dalszego rozwoju projektów typu mixed-use oraz convenience.

– Poziom nasycenia nowoczesną powierzchnią centrów handlowych w Polsce wciąż rośnie. Rynek ten jest jednak nadal mało zróżnicowany pod względem występujących formatów i zdomin...

23.04.2025 / 12:06
StoryEditor
Eurocash inwestuje w marki własne. Grupa wprowadza do oferty nowy brand
W hurtowniach Eurcash Cash & Carry pojawiła się produkty nowej marki własnej Ameli (fot. Rafał Oleksiewicz)

Grupa Eurocash zapowiada, że w 2025 r. będzie intensywnie rozwijać marki własne. Ich portfolio już powiększyło się o nowy brand, który Eurocash określa “najsłodszym” w swoim portfolio.

Grupa Eurocash postanowiła rozbudować ofertę marek własnych, wprowadzając do niej nowy brand zarezerwowany dla kategorii słodyczy i słodkich przekąsek. Nowa marka własna w portf...

30.04.2025 / 13:56
StoryEditor
Sieć Amic instaluje na stacjach kasy dla introwertyków. Jakie plany rozwoju tego projektu ma firma?
Kasy samoobsługowe w sieci Amic (fot. Amic)

Już na 46 stacjach sieci Amic Energy w całej Polsce można korzystać z kas samoobsługowych. Jak podkreślają jej przedstawiciele, to proste i wygodne rozwiązanie, które przyspiesza płatność za paliwo oraz przekąski i napoje.

Amic zwraca uwagę, że kasy samoobsługowe sprawdzają się szczególnie w godzinach szczytu, odciążając pracowników i przyspieszając obsługę całej stacji. Chętnie korzystają z nich ...

01. maj 2025 23:20