06.03.2020/13:43

Biedronka zawiera umowy najmu nieruchomości nawet na 15 lat

Marcin Pabijanek, założyciel platformy Social.Estate, podkreśla w wywiadzie na łamach „Rzeczpospolitej”, że operatorzy sieci spożywczych zawierają umowy najmu nawet na 15 lat.

Platformy Social.Estate przeprowadziła swoją pierwszą kampanię grupowego inwestowania w nieruchomości, jaką był projekt Grupy Mzuri, która zbuduje portfel mieszkań na wynajem i po pięciu latach go sprzeda. Inwestorzy wpłacili 2,22 mln zł, z czego połowę na objęcie udziałów, a połowę na udzielenie oprocentowanej pożyczki. W lutym inwestorzy objęli udziały w podwyższonym kapitale. Będą otrzymywać dywidendę z czynszów i odsetki od pożyczki – czytamy w „Rzeczpospolitej”.

Teraz firma przygotowuje dwie kolejne kampanie – tym razem chodzi o nieruchomości komercyjne, niedostępne dla inwestorów indywidualnych. Pierwsza to wolnostojący sklep, a druga to lokal usługowy – w obu przypadkach dla sieci spożywczych. Przewidywana data uruchomienia kampanii to dopiero początek przyszłego roku. Marcin Pabijanek zaznacza w rozmowie z „Rzeczpospolitą”, że inwestorzy mają lokować środki w obiekty wybudowane, przekazane najemcy i osiągające przychody. Budowa sklepu dla Jeronimo Martins niedawno się rozpoczęła. Przedstawiciel Social.Estate mówi, że Jeronimo Martins podpisuje umowy najmu nawet na 15 lat.

Więcej na „Rzeczpospolitej”

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.