06.03.2020 / 13:43
StoryEditor

Biedronka zawiera umowy najmu nieruchomości nawet na 15 lat

Marcin Pabijanek, założyciel platformy Social.Estate, podkreśla w wywiadzie na łamach „Rzeczpospolitej”, że operatorzy sieci spożywczych zawierają umowy najmu nawet na 15 lat.

Platformy Social.Estate przeprowadziła swoją pierwszą kampanię grupowego inwestowania w nieruchomości, jaką był projekt Grupy Mzuri, która zbuduje portfel mieszkań na wynajem i ...

16.09.2025 / 11:38
StoryEditor
Allegro w sojuszu z konkurentem InPost. "Mamy największą sieć automatów paczkowych"
Allegro w sojuszu z DPD Polska. ”Mamy największą sieć automatów paczkowych” - ogłasza Marcin Kuśmierz (fot. Shutterstock + LinkedIn/Marcin Kuśmierz)

Szef Allegro ogłosił nawiązanie partnerstwa z DPD Polska. – Allegro Delivery stało się największą siecią automatów paczkowych – dodaje Marcin Kuśmierz. To kolejny element konfliktu między Allegro i InPostem. Ale część klientów nie jest z tego zadowolona i wskazuje, że może zmienić miejsce zakupów.

W artykule przeczytasz:

  • Allegro Delivery ma już ponad 31 tys. automatów paczkowych
  • Umowa Allegro z DPD Polska do kwietnia 2030 roku
  • Allegro Delivery to efekt współpracy DHL, DPD, Orlen Paczka i Allegro
  • „Nie ma InPostu w sklepie? Nie robię zakupów”
  • Konflikt między Allegro i InPostem. W tle pozew na 100 mln zł

Allegro Delivery ma już ponad 31 tys. automatów paczkowych

– To się po prostu stało! Allegro Delivery stało się największą siecią automatów paczkowych i punktów PUDO w Polsce – ogłosił w mediach społecznościowych Marcin Kuśmierz, prezes Allegro.

– Dzięki nowemu partnerstwu z DPD Polska nasi klienci mają teraz dostęp do jeszcze większej liczby metod dostawy i dogodnych lokalizacji. Nasz najnowszy partner jest obecny w Polsce od ponad trzech dekad. Dodatkowo łączy w sobie lokalne i międzynarodowe doświadczenie, ponieważ należy do Geopost, jednej z wiodących europejskich firm logistycznych. Allegro Delivery posiada ponad 31 000 automatów paczkowych i 37 000 punktów odbioru – dodaje szef Allegro.

08.09.2025 / 22:30
StoryEditor
Do klubu w klapkach, czyli strategia na Żabkę. Xtreme Fitness stawia na model convenience dostępny dla milionów [WYWIAD]
Filip Puchalski, Commercial Director w Xtreme Fitness Gyms i Xtreme KiDS

Sieć klubów fitness Xtreme Fitness Gyms rozwija swoją strategię i chce być tak blisko klientów, jak osiedlowa Żabka. Sieć śmiało wchodzi do dużych miast. W Warszawie, Krakowie czy na Śląsku pojawią się kluby, do których – jak mówi Filip Puchalski, Commercial Director w Xtreme Fitness Gyms i Xtreme KiDS – klient powinien móc „wpaść w klapkach”. Celem jest stworzenie modelu fitness w wersji convenience: blisko domu, pracy i codziennych obowiązków.

Łukasz Stępniak, redaktor portalu wiadomoscihandlowe.pl: Rok temu władze Xtreme Fitness Gyms ogłosiły strategię rozwoju skoncentrowaną na mniejszych miastach i miejscowościach. ...

17. wrzesień 2025 04:57