Słodycze to druga kategoria (zaraz po zabawkach), na wybór której dzieci mają wpływ podczas zakupów – tak przyznało ponad 90 proc. respondentów, biorących udział w przeprowadz...
Najmłodsi wybierają słodycze
Nowe dane pokazują, jak powszechne wśród dorosłych Polaków są nieplanowane zakupy. Wyniki ujawniają nie tylko skalę zjawiska, ale także różnice pokoleniowe, dochodowe i terytorialne. Co sprawia, że konsumenci ulegają impulsom i jak tę wiedzę interpretują eksperci rynku?
Z badania UCE Research i Hybrid Europe wynika, że aż 89,9 proc. dorosłych Polaków kupuje produkty, których nie planowało przed wejściem do sklepu. Jedynie 6,3 proc. deklaruje, ż...
Hurtownik i właściciel kilku sieci detalicznych pokazał wyniki po pierwszym kwartale. Przychody spadły o 9 proc., a zysk netto skurczył się aż ponad pięciokrotnie.
Delko swój pierwszy kwartał rachunkowy (1.07-30.09) firma zakończyła z przychodem na poziomie 194,8 mln zł. To znaczący spadek z 213 mln zł przed rokiem. Przełożyło się to na sp...
