19.09.2013 / 13:36
StoryEditor

Najmłodsi wybierają słodycze

Dzieci decydują o niebagatelnych kwotach, jakie same albo ich rodziny wydają na słodycze. Nie dziwi więc fakt, że producenci prześcigają się w pomysłach na zaistnienie w świadomości młodych konsumentów. Podstawowy cel to przyciągnąć uwagę, zaskoczyć i utrzymać zainteresowanie kolejnymi nowościami.

Słodycze to druga kategoria (zaraz po zabawkach), na wybór której dzieci mają wpływ podczas zakupów – tak przyznało ponad 90 proc. respondentów, biorących udział w przeprowadz...

20.11.2025 / 08:58
StoryEditor
Czy Polacy są gotowi na system kaucyjny? Badanie pokazuje, że zmiana nawyków zakupowych wymaga czasu
Czy Polacy są gotowi na system kaucyjny? (Shutterstock)

1 października w Polsce ruszył system kaucyjny – projekt, który zmienia codzienne nawyki zakupowe milionów osób. To nie jednorazowa zmiana, ale proces, w który muszą włączyć się konsumenci, handel i producenci. Z raportu „Indeks Gotowości Kaucja.pl 2025” wynika, że tuż przed startem systemu Polacy byli umiarkowanie przygotowani do tej zmiany (56/100 pkt). Wyniki te pokazują, że fundamenty zostały zbudowane, ale codzienne przyzwyczajenia dopiero się kształtują.

„Indeks Gotowości Kaucja.pl 2025” to jedno z pierwszych kompleksowych badań w Polsce analizujących społeczną gotowość na system kaucyjny. Próba objęła 1097 dorosłych Polaków i b...

26.11.2025 / 12:41
StoryEditor
Polski lider produkcji drobiu zainwestuje ponad 162 mln zł w zwiększenie mocy produkcyjnych
Zakład firmy Mielewczyk (fot. Mielewczyk)

Firma Mielewczyk dostanie wsparcie od Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Dzięki temu rodzinny lider produkcji drobiu zainwestuje ponad 162 mln zł w budowę zakładu przetwórstwa w Dzierżążnie, zwiększając moce produkcyjne i tworząc nowe miejsca pracy.

Firma Mielewczyk, jeden z największych producentów mięsa drobiowego i gotowych produktów w północnej Polsce rozpoczyna realizację projektu przy wsparciu PSSE. Inwestycja obejmu...

28. listopad 2025 00:43