Słodycze to druga kategoria (zaraz po zabawkach), na wybór której dzieci mają wpływ podczas zakupów – tak przyznało ponad 90 proc. respondentów, biorących udział w przeprowadz...
Najmłodsi wybierają słodycze
Warszawski startup Juo, tworzący technologię do budowania i skalowania subskrypcji opartych na produktach fizycznych (np. suplementy, kosmetyki, karmy, zestawy posiłków), pozyskał 4 mln euro finansowania zalążkowego. Rundzie przewodziły fundusze Market One Capital i PEAK, a dołączyli także SMOK, BADideas, FJ Labs oraz Lakestar. Łącznie firma zebrała dotychczas ok. 5 mln euro.
Subskrypcje ewoluują – Juo stawia na dynamicznie rosnący segment
Ekonomia subskrypcji całkowicie odmieniła sposób, w jaki konsumenci kupują i używają produktów. Towary ...
Znani przedsiębiorcy Mariusz Superson i Krzysztof Superson zginęli w katastrofie śmigłowca w okolicy miejscowości Malawa k. Rzeszowa. To bracia, właściciele firmy SupFol, która produkuje opakowania foliowe m.in. dla przemysłu spożywczego.
Marcin Superson zginął tragicznie w wieku 41 lat. Jego brat Krzysztof Superson miał 44 lata.
Przyczyny tragedii będą wyjaśniane
"Odeszli młodzi, przedsiębiorczy ludzie, ...
