W Polsce Panattoni jest w trakcie budowy m.in. 52 tys. mkw. w Panattoni Park Tricity East IV dla Globalway (wchodzącej w skład grupy Costway) czy trwające budowy - ponad 67 ty...
Panattoni kończy III kwartał 2020 r. pod znakiem budowy na potrzeby e-commerce i produkcji
W badaniu EY-Parthenon ponad 3,5 tys. polskich konsumentów oceniało detalistów z czterech kluczowych segmentów: artykuły spożywcze i produkty pierwszej potrzeby, zdrowie i uroda, dom i ogród oraz sprzęt AGD i RTV. W tegorocznej, trzeciej edycji po raz pierwszy uwzględniono również sklepy z odzieżą i sprzętem sportowym. Oto lista laureatów.
Analiza trendów z ostatnich lat ujawniła pewną polaryzację w sektorze handlu detalicznego. Na rynku wyłania się wąska grupa wiodących detalistów, którzy systematycznie inwestują...
Klienci coraz częściej tracą panowanie nad emocjami, a kasjerzy i sprzedawcy stają się celem wyzwisk, krzyków i agresywnych zachowań. Skala problemu jest tak duża, że sieci handlowe biją na alarm i łączą siły, by chronić swoich pracowników. Circle K, Castorama Polska i Maxi Zoo mówią wprost: brak uprzejmości stał się codziennością, a agresja klientów – realnym zagrożeniem.
Agresja słowna, podniesiony głos, wulgaryzmy, brak szacunku – z takimi zachowaniami pracownicy sklepów i stacji paliw spotykają się dziś znacznie częściej niż jeszcze kilka lat ...
