20.04.2020 / 15:20
StoryEditor

Sektor nieruchomości komercyjnych liczy na pomoc państwa

Polski sektor nieruchomości komercyjnych odpowiadający za 12 proc. polskiego PKB, jak wyliczył Colliers, był dotąd stabilnym źródłem wpływów budżetowych państwa oraz lokalnych samorządów. Nowoczesne inwestycje biurowe były jednym z ważnych katalizatorów rozwoju wielu gałęzi gospodarki, w tym sektora nowoczesnych usług biznesowych oraz nowych technologii.

Według danych ABSL, w ostatnich trzech latach branża ta tworzyła średnio 85 nowych miejsc pracy dziennie, a tej dynamice towarzyszyły inwestycje w sektorze nieruchomości. Łączn...

05.11.2025 / 11:56
StoryEditor
Miała być największą galerią pod Tatrami. Color Park w Nowym Targu idzie pod młotek
Miała być największą galerią pod Tatrami. Color Park w Nowym Targu idzie pod młotek (fot. materiały prasowe)

Color Park w Nowym Targu miał być jedną z największych galerii Podhala. Jednak zamiast 5-ha galerii handlowej przy Zakopiance stoją konstrukcje betonowe. Czy to się wkrótce zmieni? Być może tak, bo syndyk przeprowadzi licytację. Jaka jest cena za niedokończoną galerię Color Park?

W artykule przeczytasz:

  • Syndyk chce sprzedać wierzytelności spółki Nowotarska
  • Jaka jest cena wywoławcza działki, na której powstawała galeria Color Park?
  • Czy ktoś dokończy budowę Color Park w Nowym Targu?
  • Color Park w Nowym Targu na 60 sklepów

Syndyk zamierza sprzedać wierzytelności spółki Nowotarska

Już 6 oraz 14 listopada 2025 roku mogą być kluczowe dla centrum handlowego Color Park w Nowym Targu. W tych dniach syndyk zamierza przeprowadzić dwie licytacje.

Najpierw dojdzie do próby sprzedaży wierzytelności spółki Nowotarska, właściciela galerii. Syndyk znacznie obniżył cenę wywoławczą, ponieważ we wcześniejszych licytacjach nie znalazł się nikt chętny na taką transakcję. Podczas pierwszej próby sprzedaży wierzytelności, 18 września 2025 r., wartość wywoławcza wyniosła 4 mln zł. W drugiej próbie sprzedaży wartość spadła do 3 mln zł. Teraz syndyk zdecydował się na drastyczne obniżenie ceny wywoławczej – do 500 tys. zł. 

17.11.2025 / 10:44
StoryEditor
Żabka ma wielkie oczy. Good Mood - sieć wprowadza na półki nową markę własną
Marka własna Żabki Good Mood (fot. mat. prasowe)

Żabka wprowadza na rynek nową markę własną Good Mood. Nowa linia przekąsek, słodyczy i napojów ma wspierać strategię zwiększania udziału private label w sprzedaży sieci liczącej już ponad 12 tys. sklepów.

Jak tłumaczy Żabka, nowości wprowadzane są wyłącznie w sieci i mają wzmacniać jej ofertę impulsową, będącą jednym z kluczowych motorów wzrostu w segmencie convenience....

20. listopad 2025 04:19