W 2019 roku oddano do użytku 268 000 mkw. GLA nowej powierzchni handlowej. W sumie to 16 nowych obiektów handlowych w całej Polsce. Największym i najbardziej oczekiwanym otw...
Zmiany na rynku nieruchomości handlowych w 2019 roku
Biedronka dwoiła się i troiła, by zdążyć przed świętami z otwarciem i modernizacją jak największej liczby sklepów. W ciągu ostatnich trzydziestu kilku dni sieć uruchomiła 17 nowych placówek i dokładnie tyle samo wyremontowała. Gdzie inwestycji było najwięcej?
W okresie od 18 listopada do 18 grudnia 2025 r. Biedronka otworzyła 16 nowych sklepów, z czego aż trzy zadebiutowały 18 grudnia. Dopełnieniem tej serii będzie siedemnasta placówka, której otwarcie zaplanowano na 19 grudnia w Sztumie. Kolejne 17 już istniejących punktów zostało w tym samym czasie zmodernizowanych i ponownie oddanych do użytku.
Nowoczesne technologie i ekologia w Biedronce
Wszystkie nowe Biedronki zostały wyposażone w elektroniczne etykiety cenowe, które zastępują etykiety papierowe oraz usprawniają proces aktualizacji cen, co pozytywnie wpływa na doświadczenie zakupowe klientów sieci. W 17 nowych placówkach pojawiło się łącznie 81 kas samoobsługowych.
Dyskonter zainwestował też w nich w rozwiązania prośrodowiskowe. Trzy placówki zostały wyposażone w instalacje fotowoltaiczne, a kolejne czekają na jej montaż. Klienci dwóch nowych Biedronek mogą skorzystać z ładowarek do samochodów elektrycznych.
W każdym z tych dyskontach zainstalowano też energooszczędne oświetlenie LED oraz inteligentne systemy zarządzania energią, które zdalnie optymalizują pracę instalacji oraz poprawiają efektywność energetyczną w skali całej sieci.
X-kom otworzył w Silesia City Center salon w zupełnie nowym formacie, który wyraźnie odcina się od dotychczasowych lokalizacji marki. Zmieniono nie tylko wygląd przestrzeni, ale też sposób obsługi i prezentacji oferty.
W Silesia City Center otwarto sklep X-kom w nowym formacie. Salon o powierzchni ponad 205 m kw. stanowi kolejny etap rozwoju oferty technologicznej centrum handlowego, ...

