20.01.2013 / 22:50
StoryEditor

Czasopisma - najbardziej efektywny nośnik reklamowy

Porównując wyniki badań czytelnictwa prasy handlowej GfK Polonia z dwóch ostatnich lat, wyraźnie widać systematyczny wzrost skuteczności oddziaływania reklam zamieszczanych na jej łamach.

Na pytanie zadane detalistom – „czy w ciągu ostatnich trzech miesięcy kupili względnie zamówili do sklepu produkt, sugerując się reklamą bądź informacją w prasie handlowej” – tw...

03.06.2025 / 09:01
StoryEditor
Sieć handlowa bankrutuje i zamyka 80 sklepów oraz e-sklep. Pracownicy nie dostaną odprawy
Bankrutuje najstarsza tradycyjna sieć domów towarowych w Kanadzie (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Hudson‘s Bay lub The Bay, jak popularnie nazywa się kanadyjską sieć handlową, bankrutuje i zamyka 80 domów towarowych tuż po tym, jak świętowała 355. rocznicę działalności. To jeden z weteranów rynku detalicznego na świecie.

W związku z bankructwem sieć Hudson‘s Bay planuje zwolnić około 8200 pracowników, a w związku z katastrofalną sytuacją detalisty nie dostaną oni odprawy - donosi "New York Times...

03.06.2025 / 11:10
StoryEditor
Poczta Polska coraz bliżej z Temu. Skorzystają na tym Żabka i sklepy z Grupy Eurocash
Poczta Polska wychodzi na prostą? Wzrost przychodów i nowy format placówek (fot. Poczta Polska)

Poczta Polska zacieśnia współpracę z Temu, globalną platformą handlu elektronicznego typu "direct-from-factory". Bliższa współpraca umożliwi płynną integrację logistyczną, a w konsekwencji zapewni szybsze dostawy klientom w całej Polsce, realizowane za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Jak deklarują strategiczni partnerzy Temu i Poczta Polska, współpraca ma na celu poprawę jakości usług, zwiększenie niezawodności procesu logistycznego i zapewnienie zasięgu do...

16. czerwiec 2025 19:32