Obiekt powstanie w Łomiankach przy ulicy Warszawskiej, głównej ulicy handlowej Łomianek. Historycznie na tym terenie znajdował się młyn prochowy (właśnie od niego pochodzi nazwa...
Prochownia Łomianki ruszy w grudniu
Polacy przeznaczają coraz więcej pieniędzy na produkty dla dzieci, wynika z analiz międzynarodowej firmy doradczej OC&C Strategy Consultants. Dzieje się to dzięki poprawie sytuacji gospodarczej, wynika również ze stopniowego wzrostu zamożności. Najszybciej rosnącym segmentem rynku artykułów dziecięcych są zabawki premium oraz gry komputerowe.
Analitycy OC&C są przekonani, że pomimo spadku liczby urodzeń, wartość rynku artykułów dziecięcych w Polsce nadal będzie rosnąć w najbliższych latach, a tempo wzrostu zbliżone b...
Sezonowa gastronomia w Polsce zmaga się z rosnącym zadłużeniem, które na koniec sierpnia wyniosło już 436,4 mln zł. To o 123 mln zł więcej niż dwa lata temu. Chłodne lato, zmiany preferencji konsumentów i rosnące koszty prowadzenia działalności pogłębiają problemy firm działających w tej branży. Jak wygląda kondycja restauracji, barów, browarów i producentów lodów w 2025 roku?
Według danych Krajowego Rejestru Długów zaległości firm z branży sezonowej gastronomii – obejmującej restauracje, bary, kawiarnie, food-trucki oraz producentów piwa, napojów i l...