19.09.2013 / 14:14
StoryEditor

Kluczowe kategorie słodyczy nadal rosną

Umacniają się kategorie wyrobów czekoladowych oraz wafli i ciastek, ale trzecia co do wielkości grupa słodyczy, czyli cukierki i lizaki, notuje spadek sprzedaży.

Polski rynek słodyczy, rozumiany jako produkty czekoladowe, ciastka i wafle oraz cukierki i lizaki, wart jest ponad 8 mld zł – wynika z badania Panel Handlu Detalicznego, przepr...

06.12.2025 / 11:13
StoryEditor
To najwierniejsi "żołnierze" Biedronki. Ci ludzie są z nią od początku
Z okazji swojego 30-lecia sieć Biedronka nagrodziła kilkudziesięciu pracowników z najdłuższym stażem pracy w sklepach, biurach i magazynach firmy

Sieć Biedronka obchodzi w tym roku 30 lecie istnienia. Okazuje się, że jest niewielka grupa pracowników, która pracuje w firmie od samego początku.

Spośród 80 tys. pracowników firmy 28 osób jest z nią od samego początku, czyli od 1995 roku - informuje Aleksandra Pluta, która w Jeronimo Martins Polska odpowiada za dział Peop...

03.12.2025 / 07:45
StoryEditor
Efektywnie, odważnie, inteligentnie. Weź udział w kongresie Retail Trends 2026!
Najbliższa edycja kongresu Retail Trends odbędzie 24 marca 2026 r. (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Świat handlu detalicznego zmienia się szybciej niż kiedykolwiek. Nowe technologie, rosnące oczekiwania klientów, presja kosztowa i globalne zawirowania sprawiają, że dziś kluczowe jest nie tylko nadążanie za zmianami, lecz także ich przewidywanie i dogłębne zrozumienie.

Niepewność i nieprzewidywalność otoczenia gospodarczego oraz politycznego, a także zachowań konsumentów stały się chlebem powszednim dla firm. Na to nakładają się gwałtowny wzro...

09. grudzień 2025 13:19