Polski rynek słodyczy, rozumiany jako produkty czekoladowe, ciastka i wafle oraz cukierki i lizaki, wart jest ponad 8 mld zł – wynika z badania Panel Handlu Detalicznego, przepr...
Kluczowe kategorie słodyczy nadal rosną
Pokolenie Z coraz śmielej wchodzi w świat biznesu, a Żabka staje się dla wielu młodych w miarę bezpieczną i realistyczną drogą do przedsiębiorczości. Koncept sieci i oferowane wsparcie sprawiają, że franczyza Żabki przyciąga rekordową liczbę młodych przedsiębiorców.
Co pokolenie Z widzi w Żabce?
Żabka, pod której szyldem działa już ponad 10 tysięcy przedsiębiorców w całej Polsce, coraz wyraźniej staje się miejscem pierwszego wyboru dla mł...
Klienci coraz częściej tracą panowanie nad emocjami, a kasjerzy i sprzedawcy stają się celem wyzwisk, krzyków i agresywnych zachowań. Skala problemu jest tak duża, że sieci handlowe biją na alarm i łączą siły, by chronić swoich pracowników. Circle K, Castorama Polska i Maxi Zoo mówią wprost: brak uprzejmości stał się codziennością, a agresja klientów – realnym zagrożeniem.
Agresja słowna, podniesiony głos, wulgaryzmy, brak szacunku – z takimi zachowaniami pracownicy sklepów i stacji paliw spotykają się dziś znacznie częściej niż jeszcze kilka lat ...
