19.09.2013 / 14:14
StoryEditor

Kluczowe kategorie słodyczy nadal rosną

Umacniają się kategorie wyrobów czekoladowych oraz wafli i ciastek, ale trzecia co do wielkości grupa słodyczy, czyli cukierki i lizaki, notuje spadek sprzedaży.

Polski rynek słodyczy, rozumiany jako produkty czekoladowe, ciastka i wafle oraz cukierki i lizaki, wart jest ponad 8 mld zł – wynika z badania Panel Handlu Detalicznego, przepr...

24.11.2025 / 16:24
StoryEditor
H&M wprowadza nowy koncept sklepu w Polsce. To zupełnie nowe doświadczenie zakupowe
Sklep sieci H&M w Złotych Tarasach ma być pierwsza placówka w nowym formacie, flagowym w regionie Europy Wschodniej (fot. Shutterstock)

H&M odsłania zupełnie nowy koncept sklepu w Warszawie. Przebudowana przestrzeń w Złotych Tarasach zapowiada zmianę sposobu robienia zakupów i wprowadza format, który debiutuje w całym regionie.

Wnętrze sklepu H&MZłotych Tarasach (działającego w tym warszawskim centrum handlowym od 2007 r.) zostało całkowicie zmodernizowane. Wyposażono je i zaaranżowano zgodnie z...

02.12.2025 / 10:26
StoryEditor
Konsumenci nie mają problemów z "mięsnymi" nazwami produktów roślinnych. Czy potrzebne są unijne regulacje?
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Podczas zaplanowanego na 11 grudnia posiedzenia Rady ds. Rolnictwa i Rybołówstwa Unii Europejskiej kraje członkowskie będą głosować nad potencjalnym zakazem etykiet wykorzystujących "mięsne" terminy dla produktów roślinnych. Tymczasem – jak przekonuje Fundacja ProVeg, konsumenci bez trudu rozróżniają roślinne zamienniki mięsa od produktów mięsnych.

Konsumenci akceptują stosowanie tradycyjnych nazw dla produktów roślinnych. Zgodnie z badaniem przeprowadzonym przez Panel Ariadna w grudniu 2023 roku na zlecenie Fundacji Pr...

02. grudzień 2025 10:51