Polski rynek słodyczy, rozumiany jako produkty czekoladowe, ciastka i wafle oraz cukierki i lizaki, wart jest ponad 8 mld zł – wynika z badania Panel Handlu Detalicznego, przepr...
Kluczowe kategorie słodyczy nadal rosną
Dane GUS o starzeniu się Polski mówią jasno: to nowi, kluczowi klienci. Lidl Polska odpowiada strategią: oferuje seniorom 10% rabatu na produkty XXL, sprytnie wykorzystując Kartę Dużej Rodziny. Jak emeryci mogą oszczędzać na codziennych zakupach?
Starzenie się społeczeństwa zmienia strategie handlu
Polska weszła w fazę szybkiego starzenia się społeczeństwa. Dane Głównego Urzędu Statystycznego (GUS) nie pozostawiają z...
Produkty spożywcze, alkohol i odzież to kategorie, które najczęściej padają łupem złodziei w polskich sklepach. Co ciekawe, większość sprawców nie planuje kradzieży, przychodząc do sklepu - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Checkpoint Systems i Szkoły Głównej Handlowej.
Analiza wyników badania pokazuje, że wśród najczęściej kradzionych towarów dominują produkty spożywcze (23 proc.), produkty akcyzowe (20 proc.) oraz odzież, obuwie i tekstylia (...
