– Jednym z ciekawych elementów, jakie zostały wprowadzone do Galerii Młociny na etapie projektowym przez zespół Echo Investment i EPP jest stworzenie odpowiednio zaaranżowanej ...
Sieć Carry z nowym konceptem w Galerii Młociny
Ochnik prezentuje nową odsłonę swojego Klubu Klienta oraz aplikację mobilną, tworząc rozwiązania wpisujące się w wielokanałową strategię marki. Zintegrowany ekosystem pozwala użytkownikom korzystać z programu lojalnościowego w jeszcze bardziej intuicyjny i przemyślany sposób.
Ochnik wprowadził odświeżony Klub Klienta, który zastąpił poprzedni program lojalnościowy i stał się rozwiniętym narzędziem do budowania relacji z użytkownikami. Program został ...
Nowe dane pokazują, jak powszechne wśród dorosłych Polaków są nieplanowane zakupy. Wyniki ujawniają nie tylko skalę zjawiska, ale także różnice pokoleniowe, dochodowe i terytorialne. Co sprawia, że konsumenci ulegają impulsom i jak tę wiedzę interpretują eksperci rynku?
Z badania UCE Research i Hybrid Europe wynika, że aż 89,9 proc. dorosłych Polaków kupuje produkty, których nie planowało przed wejściem do sklepu. Jedynie 6,3 proc. deklaruje, ż...
