13.03.2018 / 09:22
StoryEditor

Sieć Carry z nowym konceptem w Galerii Młociny

Dwukondygnacyjny sklep polskiej sieci Carry otwarty zostanie w Galerii Młociny na warszawskich Bielanach. Zajmie prawie 2 tys. mkw. 

 – Jednym z ciekawych elementów, jakie zostały wprowadzone do Galerii Młociny na etapie projektowym przez zespół Echo Investment i EPP jest stworzenie odpowiednio zaaranżowanej ...

02.12.2025 / 19:02
StoryEditor
Ochnik stawia na cyfrową rewolucję. Klub Klienta i aplikacja mobilna zmieniają doświadczenia zakupowe
Ochnik w Galerii Pomorskiej (fot. materiały prasowe)

Ochnik prezentuje nową odsłonę swojego Klubu Klienta oraz aplikację mobilną, tworząc rozwiązania wpisujące się w wielokanałową strategię marki. Zintegrowany ekosystem pozwala użytkownikom korzystać z programu lojalnościowego w jeszcze bardziej intuicyjny i przemyślany sposób.

Ochnik wprowadził odświeżony Klub Klienta, który zastąpił poprzedni program lojalnościowy i stał się rozwiniętym narzędziem do budowania relacji z użytkownikami. Program został ...

04.12.2025 / 14:02
StoryEditor
Impulsywne zakupy Polaków. Co naprawdę dzieje się w sklepach?
Impulsywne zakupy Polaków. Analiza zachowań konsumentów (fot. Shutterstock)

Nowe dane pokazują, jak powszechne wśród dorosłych Polaków są nieplanowane zakupy. Wyniki ujawniają nie tylko skalę zjawiska, ale także różnice pokoleniowe, dochodowe i terytorialne. Co sprawia, że konsumenci ulegają impulsom i jak tę wiedzę interpretują eksperci rynku?

Z badania UCE Research i Hybrid Europe wynika, że aż 89,9 proc. dorosłych Polaków kupuje produkty, których nie planowało przed wejściem do sklepu. Jedynie 6,3 proc. deklaruje, ż...

04. grudzień 2025 19:49