21.07.2020 / 16:41
StoryEditor

Galeria Młociny ma trzech nowych najemców

Oferta należącej do EPP i Echo Investment warszawskiej Galerii Młociny powiększyła się o trzech nowych najemców. W centrum handlowym zostały otwarte: salon odzieżowy Pitbull (114 mkw.), drogeria Super-Pharm (354 mkw.) i sklep z akcesoriami do urządzeń mobilnych KIWI (65 mkw.). 

– Cieszymy się, że najemcy rozwijając swoje sieci stawiają na Młociny. Unikalna i dobrze zaplanowana oferta pozwala nam konkurować na wymagającym, warszawskim rynku. Pitbull to ...

25.11.2025 / 13:42
StoryEditor
Dyskonty rosną szybciej niż rynek. Czy coś jest w stanie je zatrzymać?
Dyskonty nie do zatrzymania? (fot. Canva)

Choć dyskonty notują imponujący wzrost ruchu i coraz częściej stają się podstawowym miejscem codziennych zakupów, układ sił w handlu detalicznym nie jest tak oczywisty, jak mogłoby się wydawać. Najnowsze dane pokazują, że różne formaty sklepów w odmienny sposób reagują na zmieniające się zachowania konsumentów. Jak zatem wygląda realna pozycja poszczególnych kanałów i które z nich zyskują najwięcej?

Z analizy Proxi.cloud wynika, że w trzecim kwartale 2025 r. ruch rdr. wzrósł wyraźnie w dwóch formatach: w dyskontach o 11,2 proc. oraz w supermarketach o 5 proc. Jednocześnie s...

21.11.2025 / 10:12
StoryEditor
Szokujące tempo rozwoju rywala Starbucksa. "Zawstydzili" nawet Żabkę
Na zdj. lokal chińskiej sieci Luckin Coffee w malezyjskim Kuala Lumpur (fot. Shutterstock)

Chińska sieć kawiarniana Luckin Coffee w samym tylko minionym kwartale uruchomiła ponad... 3 tys.(!) nowych lokali. Przychody wzrosły w trzecim kwartale o ponad 50 proc. rok do roku, a firma po raz pierwszy osiągnęła poziom ponad 100 mln klientów miesięcznie.

O tym, jak niesamowite to tempo rozwoju sieci Luckin Coffee, niech świadczy fakt, że w przełożeniu na pełny rok oznaczałoby uruchomienie aż ok. 12 tys. kawiarni. A 12 tys. to ty...

04. grudzień 2025 00:17