22.03.2018/09:51

30 tys. osób na otwarciu Gemini Park Tychy

Sukces otwarcia Gemini Park Tychy. W pierwszym dniu działalności galerię odwiedziło blisko 30 tys. klientów, głównie mieszkańców Tychów i okolicznych miast.

- To bardzo dobry wynik, zważywszy, że otwieraliśmy galerię w środku tygodnia. W jeden dzień odwiedziło nas tylu klientów, ilu zwykle przypada na mocny weekend w galeriach o tej skali. Pokazuje to tylko, jak bardzo Gemini Park Tychy było wyczekiwane przez mieszkańców regionu i jak bardzo tutejszemu rynkowi brakowało własnego centrum handlowego – mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini  Holding, do którego należy tyska galeria.

Zdaniem właściciela obiektu, magnesem stała się przede oferta galerii, mocno dopasowana do lokalnego rynku oraz oczekiwań, jakie mieli mieszkańcy. Spodobał się także sam koncept galerii, która położyła nacisk na swój rodzinny charakter.

 – Taka frekwencja już pierwszego dnia to sygnał, że mieszkańcom Tychów i okolic przypadł do gustu nasz pomysł na rodzinne centrum handlowe oraz oferta sklepów, restauracji i usług. Hitem okazało się otwarcie salonów m.in. TK Maxx, H&M, Reserved, EURO RTV AGD, Jysk, Cropp, Douglas, Empik i wielu innych -  mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy.  - Centrum handlowe swoim debiutem, ale także dobrze skomponowaną ofertą, zapełniło wieloletnią  lukę na rynku. W efekcie czego, mieszkańcy nie muszą już już jeździć do swoich ulubionych sklepów do sąsiednich miast, bo te mają teraz u siebie, po sąsiedzku  – dodaje.  

Najnowsza galeria z rodziny Gemini Park to blisko 130 sklepów, punktów usługowych i restauracji, ulokowanych na dwóch kondygnacjach (poziom 0 i +1). Galeria  obecnie jest w ponad 90 proc. wynajęta.  - Przed nami komercjalizacja ok. 10% powierzchni galerii. Tutaj już trwają zaawansowane negocjacje. Słuchamy także naszych klientów. Jesteśmy również w kontakcie z potencjalnymi najemcami, którzy obserwują otwarcie i interesują się obiektem. W niedalekich planach jest także rozbudowa otwartego przed kilkoma dniami obiektu. Chcemy, aby oferta urosła o nowoczesne kino, część restauracyjną i rozrywkę. Tego też oczekują nasi klienci – mówi Anna Malcharek

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.