21.12.2018 / 13:23
StoryEditor

Dołącz do zespołu Wydawnictwa Gospodarczego! Zobacz najnowsze oferty pracy

Wydawnictwo Gospodarcze Sp. z o.o., międzynarodowa firma specjalizująca się w dostarczaniu kompleksowych usług dla biznesu, w związku z dynamicznym rozwojem zatrudni pracowników na stanowiska: Kierownika ds. dystrybucji prasy i druku (Dział Prasy B2B), Dyrektora sprzedaży (Dział Prasy B2B), Managera sprzedaży ds. kluczowych klientów (Dział Prasy B2B), oraz Key account managera B2B (Dział Konferencji).

Aby zapoznać się z poszczególnymi ogłoszeniami o pracę, prosimy o kliknięcie odpowiednich linków:

Kierownik ds. dystrybucji prasy i druku (Dział Prasy B2B)

Dyrektor sprzed...

27.11.2025 / 17:19
StoryEditor
Kolporter rozwija sieć saloników. Firma ma nowe lokalizacje i szykuje rebranding istniejących punktów
Salonik Kolporter (fot. materiały prasowe)

W trzecim kwartale 2025 roku sieć saloników Kolportera przeszła znaczące zmiany, obejmujące zarówno rozwój geograficzny, jak i odświeżenie istniejących lokalizacji. Firma wskazuje, że działania te wynikają z długofalowej strategii oraz rosnącego zainteresowania jej punktami.

Trzeci kwartał 2025 roku przyniósł otwarcie czterech nowych saloników Kolportera. Jak podaje firma, nowe lokalizacje pojawiły się w Chęcinach przy ul. Kieleckiej 31, w Płocku w ...

25.11.2025 / 08:59
StoryEditor
Polacy w Black Friday zachowują się racjonalnie i inteligentnie. Nie wpadają w zakupowy szał [ANALIZA]
Black Friday, wyprzedaże

Platforma Google odnotowała w ciągu tygodnia wzrost wyszukiwań „Black Friday” o 90 proc. Rekordowo rośnie zainteresowanie zakupami na raty. Dla polskich konsumentów listopadowe wyprzedaże stają się strategicznym momentem finansowym, gdy dokonują ważnych i zaplanowanych decyzji, z dużym wyprzedzeniem i w oparciu o analizę kosztów, ofert oraz finansowania.

Z raportu Google wynika, że Polacy:

  • planują zakupy wcześniej i świadomie – +90 proc. wzrost wyszukiwań „Black Friday” w tydzień,
  • koncentrują się na dużych inwes...
01. grudzień 2025 21:07