21.12.2018 / 13:23
StoryEditor

Dołącz do zespołu Wydawnictwa Gospodarczego! Zobacz najnowsze oferty pracy

Wydawnictwo Gospodarcze Sp. z o.o., międzynarodowa firma specjalizująca się w dostarczaniu kompleksowych usług dla biznesu, w związku z dynamicznym rozwojem zatrudni pracowników na stanowiska: Kierownika ds. dystrybucji prasy i druku (Dział Prasy B2B), Dyrektora sprzedaży (Dział Prasy B2B), Managera sprzedaży ds. kluczowych klientów (Dział Prasy B2B), oraz Key account managera B2B (Dział Konferencji).

Aby zapoznać się z poszczególnymi ogłoszeniami o pracę, prosimy o kliknięcie odpowiednich linków:

Kierownik ds. dystrybucji prasy i druku (Dział Prasy B2B)

Dyrektor sprzed...

wiadomoscihandlowe.pl
22.12.2025 / 13:35
StoryEditor
Biedronka podniesie pensje od 2026 r. i podwoi premie. Ile naprawdę wzrosną płace?
Pracownicy Biedronki (fot. Jmp)

Od 1 stycznia 2026 roku ponad 70 tys. pracowników Biedronki w sklepach i centrach dystrybucyjnych otrzyma wyższe wynagrodzenia. Sieć deklaruje, że na podwyżki przeznaczy 200 mln zł rocznie, a zmiany obejmą zarówno pensje zasadnicze, jak i premie oraz dodatki. Sprawdzamy, ile zarobi sprzedawca, magazynier i kierownik sklepu oraz jak wygląda pełny pakiet świadczeń oferowany przez największą sieć handlową w Polsce.

Podwyżki w Biedronce od stycznia 2026 roku – skala zmian

Biedronka zapowiedziała wzrost wynagrodzeń dla wszystkich pracowników sklepów i centrów dystrybucyjnych od początku ...

16.12.2025 / 08:58
StoryEditor
Co piją polskie nastolatki? Jak często nieletni sięgają po kawę, energetyki i piwo 0%? [DANE]
Co trzeci nastolatek deklaruje, że pije napoje energetyczne (fot. Shutterstock)

Choć herbata i soki wciąż królują w codziennym jadłospisie młodzieży, to słodzone napoje gazowane są ulubieńcami polskich nastolatków. Badanie przeprowadzone na panelu Ariadna pokazuje też, czym osoby w wieku 13-17 lat kierują się przy wyborze napojów oraz jak podchodzą do kontrowersyjnych produktów, takich jak energetyki czy piwo bezalkoholowe.

Napoje pite przez największy odsetek konsumentów w wieku 13–17 lat to kolejno: herbata (80 proc.), soki owocowe (76 proc.) oraz słodzone napoje gazowane i woda ...

28. grudzień 2025 14:29