02.10.2020 / 09:22
StoryEditor

Parki handlowe blisko domu zagrożeniem dla wielkich galerii

Jeszcze przed pandemią obserwowana była stopniowa zmiana przyzwyczajeń zakupowych. Teraz jeszcze wyraźniej widać, że przyszłość należy do małych obiektów blisko domu – wynika z rozmowy z Marcin Rudziński, członkiem zarządu spółki Higasa Properties, opublikowanej na łamach „Rzeczpospolitej”.

Ekspert wskazuje, że zyskają ulice handlowe, a wiele wskazuje na to, że będą przeprowadzki najemców z galerii na ulice. - Pandemia i związane z nią obostrzenia unaoczniły nam, j...

03.12.2025 / 09:28
StoryEditor
Co będzie napędzało wzrost globalnego rynku odzieży sportowej? Prognoza do 2029 r.

Globalny rynek odzieży i akcesoriów sportowych (ang. sportswear) ma osiągnąć wartość 506,0 mld USD w 2029 roku, co potwierdza rosnącą przewagę tego segmentu nad całym sektorem odzieżowym i sygnalizuje przesunięcie konsumpcji w stronę komfortu i innowacji - wynika z analizy firmy GlobalData.

Według raportu „Global Sportswear Market to 2029” sektor będzie rósł średniorocznie (CAGR) o 3,3% w latach 2024–2029, wyprzedzając cały rynek odzieżowy o 0,9 punktu procentowego...

26.11.2025 / 19:28
StoryEditor
Stop! agresji klientów wobec kasjerów i pracowników sklepów. Sieci mówią dość!
Stacja paliw i sklep Circle K (materiały prasowe)

Klienci coraz częściej tracą panowanie nad emocjami, a kasjerzy i sprzedawcy stają się celem wyzwisk, krzyków i agresywnych zachowań. Skala problemu jest tak duża, że sieci handlowe biją na alarm i łączą siły, by chronić swoich pracowników. Circle K, Castorama Polska i Maxi Zoo mówią wprost: brak uprzejmości stał się codziennością, a agresja klientów – realnym zagrożeniem.

Agresja słowna, podniesiony głos, wulgaryzmy, brak szacunku – z takimi zachowaniami pracownicy sklepów i stacji paliw spotykają się dziś znacznie częściej niż jeszcze kilka lat ...

05. grudzień 2025 11:16