21.07.2020 / 16:41
StoryEditor

Galeria Młociny ma trzech nowych najemców

Oferta należącej do EPP i Echo Investment warszawskiej Galerii Młociny powiększyła się o trzech nowych najemców. W centrum handlowym zostały otwarte: salon odzieżowy Pitbull (114 mkw.), drogeria Super-Pharm (354 mkw.) i sklep z akcesoriami do urządzeń mobilnych KIWI (65 mkw.). 

– Cieszymy się, że najemcy rozwijając swoje sieci stawiają na Młociny. Unikalna i dobrze zaplanowana oferta pozwala nam konkurować na wymagającym, warszawskim rynku. Pitbull to ...

03.12.2025 / 18:35
StoryEditor
Co zniechęca Polaków do systemu kaucyjnego? Kaufland zlecił raport, jakie są wnioski?
Automat kaucyjny w sklepie sieci Kaufland (fot. Kaufland)

Polaków do systemu kaucyjnego zniechęca zwłaszcza konieczność przechowywania pustych opakowań w domu oraz brak dostępnych automatów w sklepach w bezpośredniej okolicy. Kaufland w swoim badaniu pokazuje, jaka jest świadomość Polaków dwa miesiące po wejściu w życie nowych przepisów.

Choć większość społeczeństwa rozumie potrzebę recyklingu, codzienna praktyka wciąż sprawia trudności. Zdiagnozowane przez Kaufland bariery są konkretne: konieczność przechowywan...

05.12.2025 / 17:37
StoryEditor
Rekordowe wyniki Kauflandu na Glovo. Sprzedaż 2-krotnie przebiła założenia
Rekordowe wyniki Kauflandu na Glovo. Sprzedaż 2-krotnie przebiła założenia (fot. Kaufland + Glovo)

Kaufland testuje usługę zakupu swoich produktów za pośrednictwem Glovo. Teraz sieć wstępnie podsumowuje pierwsze tygodnie pilotażu. – Skala zamówień 2-krotnie przekroczyła nasze założenia – informuje Marcin Cieślik. A co najczęściej wybierają klienci Kauflandu na Glovo?

W artykule przeczytasz: 

  • Pilotaż Glovo w sklepach Kaufland przekroczył założenia finansowe aż 2-krotnie
  • Kaufland testuje Glovo w Krakowie
  • Jak klienci Kauflandu podchodzą do pilotażu Glovo?
  • Jakie produkty najczęściej wybierają klienci Kauflandu poprzez Glovo?
  • Sieć testuje kolejne rozwiązania w ramach pilotażu w Krakowie
  • W jakich miastach jeszcze będzie dostępna oferta Kauflandu na Glovo?

Pilotaż Glovo w sklepach Kaufland przekroczył założenia finansowe aż 2-krotnie

Marcin Cieślik z Departamentu Organizacji Sprzedaży w Kaufland Polska wstępnie podsumowuje wyniki pilotażu usługi Glovo w sklepach Kaufland. Sieć już teraz twierdzi, że wyniki są rewelacyjne.

– Skala zamówień online w pierwszych trzech tygodniach pilotażu usługi Glovo w Kaufland dwukrotnie przekroczyła nasze założenia finansowe. Praktycznie każdy kolejny dzień przynosi nam nowy rekord pod względem liczby zamówień, co pokazuje, że klienci bardzo pozytywnie reagują na naszą ofertę – podkreśla Marcin Cieślik.

Kaufland testuje Glovo w Krakowie

Usługa Glovo została wdrożona w listopadzie 2025 roku w Krakowie. Klienci Kauflandu mogą korzystać z usługi Glovo od 7:00 do 22:30 od poniedziałku do soboty. Zasięgiem usługa obejmuje cały Kraków.

Więcej na ten temat możesz przeczytać w artykule: Kaufland debiutuje na Glovo. Sieć zdradza plany rozwoju sprzedaży online [NASZ NEWS]

Sieci handlowej zależało, aby klientom w kanale online zapewnić podobną obsługę, jak w sklepach stacjonarnych. Z tego powodu Kaufland w obu kanałach oferuje identyczne ceny, pełen dostęp do artykułów promocyjnych. Klienci korzystający z Glovo mają również dostęp do oferty działu owoce–warzywa i piekarni. 

07. grudzień 2025 11:56