Obiekt właśnie powiększył grono o kolejnego najemcę, sklep sieci Komfort. Salon zajmie powierzchnię ok. 500 mkw., który zaoferuje różnorodny wybór wykładzin, dywanów, podłóg, pa...
Pod koniec roku otwarcie nowego obiektu handlowego we Wrocławiu
Rynek kosmetyczny wchodzi w kolejny etap transformacji. Zmiany regulacyjne, nowe modele konsumpcji, rosnąca rola e-commerce i mediów społecznościowych, a także redefinicja pojęcia piękna sprawiają, że prowadzenie biznesu w branży kosmetycznej wymaga dziś znacznie więcej niż intuicji i obserwacji trendów. Właśnie w tym momencie szczególnego znaczenia nabierają rzetelne, pogłębione analizy – takie, jakie oferuje Rocznik „Wiadomości Kosmetycznych” 2026-2026.
Kaufland rozwija w swoich marketach rozwiązania oparte nie na zwiększaniu mocy grzewczych, lecz na lepszym wykorzystaniu energii już wytwarzanej w obiektach. Kluczową rolę odgrywa tu odzysk ciepła odpadowego z instalacji chłodniczych – technologii obecnej w każdym dużym sklepie spożywczym, a przez lata w dużej mierze niewykorzystywanej.
Sieć Kaufland wdraża w Polsce dwa uzupełniające się modele. W nowych sklepach systemy grzewcze są projektowane od podstaw w oparciu o odzysk ciepła i pompy ciepła. W istniej...

