19.09.2013 / 14:07
StoryEditor

Czekolada odporna na nastroje konsumenckie

Mimo słabszej koniunktury, producenci optymistycznie oceniają sytuację na rynku słodyczy czekoladowych. W sprzedaży tabliczek i pralin obserwuje się wzrosty, które są impulsem do kreowania nowych trendów.

Wyroby czekoladowe najlepiej rotują od września do Bożego Narodzenia. Szczyt sprzedaży kategoria osiąga w okresie świątecznym. Szczególne znaczenie w tym czasie mają tabliczki i...

28.10.2025 / 14:52
StoryEditor
Amazon szykuje gigantyczne zwolnienia. Pracę może stracić nawet 30 tys. osób!
W ostatnim tygodniu października może ruszyć największa fala masowych zwolnień w firmie Amazon (fot. Shutterstock)

Amazon, amerykański gigant sprzedaży internetowej, planuje zwolnienia na masową skalę. Proces redukcji zatrudnienia ma ruszyć w tym tygodniu. Finalnie może on objąć aż 30 tys. pracowników, co oznaczałoby największe masowe zwolnienia w historii firmy założonej przez Jeffa Bezosa.

Amerykański gigant sprzedaży internetowej, Amazon, może zwolnić nawet 30 tys. pracowników, podaje portal bankier.pl, powołując się na ustalenia dziennika „Wall Street Journ...

31.10.2025 / 09:59
StoryEditor
Skąd konsumenci wiedzą o promocjach? Aplikacje już prawie zrównały się z telewizją
Wiedzę o promocjach konsumenci coraz częściej czerpią z aplikacji sieci handlowych (fot. Dall-e)

Grupa Blix przygotowała zestawienie z którego wynika, że już niemal tyle samo konsumentów czerpie wiedzę o promocjach z aplikacji mobilnych, co z telewizji.

Dane pokazują, że telewizja jest źródłem informacji i promocjach dla 38,1 proc., a aplikacje mobilne dla 37,5 proc. kupujących. Na trzeciej pozycji z wynikiem 27,3 proc. znala...

31. październik 2025 15:33