Wyroby czekoladowe najlepiej rotują od września do Bożego Narodzenia. Szczyt sprzedaży kategoria osiąga w okresie świątecznym. Szczególne znaczenie w tym czasie mają tabliczki i...
Czekolada odporna na nastroje konsumenckie
Choć za oknem trwa zima, największa sieć handlowa w Polsce już planuje letni sezon sprzedażowy. Jeronimo Martins Polska, właściciel Biedronki, złożył zamówienia na produkty Kubota S.A. o łącznej wartości około 1,34 mln zł. Realizacja przypada na trzeci kwartał 2026 roku, czyli okres kluczowy dla sprzedaży produktów sezonowych – od klapek po akcesoria lifestyle’owe.
Zamówienia od Biedronki na ponad 1,3 mln zł
Zarząd Kubota S.A. poinformował, że łączna wartość otrzymanych i potwierdzonych zamówień od Jeronimo Martins Polska S.A. osiągnę...
Koncern MOL deklaruje, że jego tegoroczne wydatki inwestycyjne w segmencie retail sięgną 150 mln dolarów, a kolejne 50 zostanie przeznaczonych na rozwój organiczny i utrzymanie obiektów. Firma chce wzmocnić ekspansję swojego konceptu gastronomicznego Fresh Corner - także w Polsce.
- Fresh Corner stanowi punkt wspólny dla naszych marek. Kawa to coś, czego konsumenci potrzebują w podróży. To element, który łączy nas w tej części Europy, choć oczywiście w ka...

