Wyroby czekoladowe najlepiej rotują od września do Bożego Narodzenia. Szczyt sprzedaży kategoria osiąga w okresie świątecznym. Szczególne znaczenie w tym czasie mają tabliczki i...
Czekolada odporna na nastroje konsumenckie
Eurocash w nowej strategii jasno definiuje rolę hurtu i dystrybucji: zamiast ekspansji stawia na efektywność, eliminację nierentownych formatów i wzmocnienie dystrybucji jako filaru całego modelu franczyzowego. To fundamentalna zmiana względem poprzednich lat, w których sieć Cash & Carry stanowiła kluczowy element. Dziś ta część biznesu ma być rentowna, stabilna i zoptymalizowana pod względem kosztowym.
Eurocash wzmocni swoją logistykę. Ma być bardziej efektywna
Eurocash podkreśla, że hurt w Polsce jest rynkiem niskomarżowym, z dominacją dużych graczy i mocną presją dyskont...
Jednym z wyzwań dla branż e-commerce przy wdrażaniu KSeF jest znaczna liczba transakcji online. W przypadku sprzedaży B2B konieczne będzie wystawienie faktury, która musi trafić do systemu KSeF. Jak przygotować swój sklep internetowy do tej zmiany? Przeczytaj 4. część Przewodnika po KSeF.
To jest już czwarta część naszego cyklu „Przewodnik po KSeF”. Poprzednie artykuły znajdziesz na końcu tekstu.

