Całkowity wolumen transakcji inwestycyjnych na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce w 2018 r. na poziomie ponad 7,2 mld euro to o 2,2 mld euro więcej od wyniku os...
Rekord wszech czasów na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce
SPAR Polska przez pięć lat pod kontrolą południowoafrykańskiego SPAR Group znalazł się w najpoważniejszym kryzysie finansowym w swojej historii. Spółka generowała około 100 mln zł straty rocznie, co ostatecznie dało ponad 750 mln zł negatywnego wyniku. Globalny koncern prowadzący markę SPAR m.in. w Afryce i Irlandii – nie poradził sobie z polską specyfiką rynku, nie wykorzystał potencjału lokalizacji, popełnił szereg błędów operacyjnych i nie zdołał odbudować pozycji sklepów po przejęciu sieci Piotr i Paweł.
Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał, komentując porażkę Afrykańskiego SPAR Group, po której przejął licencję na markę SPAR w Polsce podkreśla, że nie zawiniła sama marka, ale sp...
Żabka wprowadza na rynek nową markę własną Good Mood. Nowa linia przekąsek, słodyczy i napojów ma wspierać strategię zwiększania udziału private label w sprzedaży sieci liczącej już ponad 12 tys. sklepów.
Jak tłumaczy Żabka, nowości wprowadzane są wyłącznie w sieci i mają wzmacniać jej ofertę impulsową, będącą jednym z kluczowych motorów wzrostu w segmencie convenience....
