02.04.2020 / 18:02
StoryEditor

Negatywny efekt koronawirusa dla sektora handlu detalicznego jest łagodzony przez rozwój e-commerce

- Handel tradycyjny odczuł skutki panującej epidemii koronawirusa, bo zamknięcie sklepów i centrów handlowych było jedną z pierwszych decyzji. To oczywiście będzie miało swoje konsekwencje dla wydajności centrów handlowych i najemców, a tym samym całej branży i pracowników.  - mówi Daniel Bienias, dyrektor zarządzający CBRE.

Jaki wpływ będzie miał koronawirus na postrzeganie polskiego rynku nieruchomości komercyjnych przez inwestorów?

Polska to największy rynek w Europie Środkowo-Wschodniej pod ...

03.12.2025 / 11:14
StoryEditor
Gorące wyprzedaże w Carrefourze. Francuska sieć może opuścić kolejny rynek
Pezesa Carrefoura nie kryje, że jego celem jest znaczne zwiększenie rentowności grupy, co może oznaczać skupienie się na trzech kluczowych rynkach (fot. Shutterstock)

Alexandre Bompard, prezes Carrefoura, ostro zabrał się za zwiększenie rentowności grupy. Żeby osiągnąć ten cel, jest gotów poświęcić nie tylko Polskę. Carrefour może też wycofać się z działalności na innym europejskim rynku, na którym jest obecnie numerem 3.

Carrefour analizuje swoje operacje w Belgii pod kątem ewentualnej sprzedaży – informuje portal retaildetail.eu, powołując się na doniesienia belgijskich biznesowych gazet De Tij...

10.12.2025 / 17:32
StoryEditor
Frisco ma być perłą w koronie Eurocashu. Co założono w nowej strategii?
Frisco ma nadal rosnąć w szybkim tempie (fot. Frisco)

Internetowy supermarket Frisco ma rosnąć w kolejnych latach w przedziale 20-30 proc. rok do roku - założyła Grupa Eurocash w nowej strategii, jaką przygotowano na lata 2026-2027. Co jeszcze planuje giełdowa spółka?

Przypomnijmy, że w poprzedniej strategii - na lata 2023-2025 - założono, że Frisco w 2025 r. wygeneruje 1 mld zł przychodów. Celu tego nie uda się zrealizować. Po trzech kwa...

14. grudzień 2025 03:16