Jaki wpływ będzie miał koronawirus na postrzeganie polskiego rynku nieruchomości komercyjnych przez inwestorów?
Polska to największy rynek w Europie Środkowo-Wschodniej pod ...
Jaki wpływ będzie miał koronawirus na postrzeganie polskiego rynku nieruchomości komercyjnych przez inwestorów?
Polska to największy rynek w Europie Środkowo-Wschodniej pod ...
Empik robi rewolucję w zakupach online i jako pierwszy w Polsce wdraża głosowego agenta AI do wyboru prezentów. Kto stworzył to rozwiązanie, na jakiej zasadzie ono działa i czy prezenty, które podpowiada, mają szansę być trafione?
Świąteczne zakupy są dla wielu Polaków źródłem stresu wynikającego z paraliżu decyzyjnego. Według badań aż 75 proc. kupujących odczuwa niepokój związany z podjęciem niewłaściwej decyzji prezentowej (źródło: Accenture, 2025), a 40 proc. konsumentów wprost przyznaje, że wchodząc do sklepu online – „nie wie, co kupić” (źródło: SurveyMonkey, 2025).
Odpowiedzią Empiku na stres związany z wyborem upominków jest technologia, a dokładniej głosowy doradca prezentowy w formie agenta AI. Jego użycie zastępuje tradycyjne przeklikiwanie się przez filtry na stronie. Zamiast tego klienci mogą prowadzić naturalną rozmowę z wirtualnym asystentem, który rozumie kontekst, relacje i intencje kupującego. Na tej podstawie tworzy rekomendacje prezentów dopasowane do konkretnej osoby.
Międzyzakładowa Organizacja OPZZ Konfederacja Pracy działająca w Dino Polska wystosowała do zarządu spółki oficjalne pismo z trzema kluczowymi żądaniami dotyczącymi wzrostu wynagrodzeń, poprawy warunków pracy oraz zwiększenia zatrudnienia. Związek zawodowy wprost ostrzega, że brak reakcji pracodawcy do 30 grudnia 2025 r. będzie oznaczał wszczęcie sporu zbiorowego, a w dalszej perspektywie – możliwość organizacji strajku ostrzegawczego i generalnego.
W piśmie datowanym na 10 grudnia 2025 r. OPZZ Konfederacja Pracy przedstawia trzy zasadnicze punkty, które – w rozu...