Action nadal przewyższa innych detalistów dzięki swojemu unikalnemu podejściu do modelu dyskontów non-food, które łączy szybką rotację asortymentu z logiką operacyjną dyskontu s...
Action rośnie jak szalone. Sprzedaż sięga 14 mld euro. Skąd ten sukces?
Action szybko się rozwija w Europie Środkowej i Południowo-Wschodniej, wyprzedzając swoich konkurentów. Model sklepu łączy logikę handlu detalicznego żywnością ze ściśle wyselekcjonowanym asortymentem non-food. Dynamika promocji i głęboka kontrola kategorii sprawiają, że Action jest liderem w zmieniającym się krajobrazie dyskontów.
Wiceprezes firmy Terravita podkreśla, że w dobie wysokiej presji cenowej oraz wysokich kosztów surowców stawianie przez producentów głównie na markę własną może być ryzykowne. Dodaje, że negocjacje z sieciami są trudne, a kontrakty bardzo krótkie.
- Naszym sposobem na budowanie swojej pozycji rynkowej jest nie tylko rozwój brandu oraz marki własnej, ale poszukiwanie większej liczby “nóg”. Staramy się oprócz tabliczek sprz...
Obywatel Federacji Rosyjskiej został aresztowany pod zarzutem poważnej cyberprzestępczości. Funkcjonariusze CBZC ustalili, że mężczyzna przełamał zabezpieczenia i uzyskał nieautoryzowany dostęp do systemu teleinformatycznego oraz bazy danych polskiego sklepu internetowego. Są też podejrzenia, że Rosjanin uczestniczył w szerszej, międzynarodowej działalności wymierzonej w firmy w UE.
Krakowscy funkcjonariusze Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości (CBZC) przeprowadzili akcję, w wyniku której 16 listopada br. zatrzymano obywatela Federacji Ros...


