Action nadal przewyższa innych detalistów dzięki swojemu unikalnemu podejściu do modelu dyskontów non-food, które łączy szybką rotację asortymentu z logiką operacyjną dyskontu s...
Action rośnie jak szalone. Sprzedaż sięga 14 mld euro. Skąd ten sukces?
Action szybko się rozwija w Europie Środkowej i Południowo-Wschodniej, wyprzedzając swoich konkurentów. Model sklepu łączy logikę handlu detalicznego żywnością ze ściśle wyselekcjonowanym asortymentem non-food. Dynamika promocji i głęboka kontrola kategorii sprawiają, że Action jest liderem w zmieniającym się krajobrazie dyskontów.
Dotychczasowy członek zarządu Eurocash oraz spółek zależnych a także dyrektor zarządzania kategoriami świeżymi w Grupie Eurocash - to dwa głośne odejścia, z jakimi musi się teraz mierzyć Grupa Eurocash.
Po kilku intensywnych latach Grzegorz Zych, dyrektor zarządzania kategoriami świeżymi, żegna się z Grupą Eurocash. Był częścią zespołu, który od podstaw budował projekt Fresh. –...
Polska ma ponad 67 punktów odbioru OOH na każde 10 tys. mieszkańców. Niedaleko są Czesi, a całą reszta nawet się do nas nie zbliża.
Mówią o tym dane z raportu firmy Last Mile Experts "Out of home delivery in Europe 2025". W Polsce w 2024 roku na 10 tys. mieszkańców przypadało 67,3 punktów OOH, w Czechach ten...