Action nadal przewyższa innych detalistów dzięki swojemu unikalnemu podejściu do modelu dyskontów non-food, które łączy szybką rotację asortymentu z logiką operacyjną dyskontu s...
Action rośnie jak szalone. Sprzedaż sięga 14 mld euro. Skąd ten sukces?
Action szybko się rozwija w Europie Środkowej i Południowo-Wschodniej, wyprzedzając swoich konkurentów. Model sklepu łączy logikę handlu detalicznego żywnością ze ściśle wyselekcjonowanym asortymentem non-food. Dynamika promocji i głęboka kontrola kategorii sprawiają, że Action jest liderem w zmieniającym się krajobrazie dyskontów.
Unilever wprowadza zaawansowaną automatyzację i optymalizację procesów logistycznych w swojej poznańskiej fabryce. W ramach inwestycji o wartości blisko 100 mln złotych powstanie w pełni zautomatyzowany magazyn wysokiego składowania oraz nowoczesna hala wysyłek. Zakończenie inwestycji planowane jest na 2027 rok.
Unilever realizuje kompleksową transformację logistyczną w fabryce w Poznaniu - jednym z kluczowych zakładów produkcyjnych firmy w Europie. Inwestycja o wartości blisko 100 mln ...
Na terenie Warszawskiego Rolno-Spożywczego Rynku Hurtowego w Broniszach ruszyła budowa EkoHali, która ma przystosować infrastrukturę handlową do aktualnych wymogów środowiskowych oraz rosnącego znaczenia produktów ekologicznych. Inwestycja obejmuje zarówno przestrzeń logistyczną, jak i targową, tworząc zaplecze dla sektora świeżej żywności oraz e-commerce.
Budowa EkoHali rozpoczęła się w 2025 roku jako jedna z największych inwestycji Spółki w ostatnich latach. Jak podaje firma, celem projektu jest stworzenie przestrzeni do hurto...

