Pięć osób z Koalicji Obywatelskiej w interpelacji do minister klimatu i środowiska Anny Moskwy zwraca uwagę, że we Francji przepisy dotyczyć będą głównie parkingów zlokalizow...
Obowiązkowe panele fotowoltaiczne na parkingach przy sklepach i centrach handlowych. Posłowie podchwycili temat
Hipermarkety od lat borykają się z wieloma problemami, które są efektem nie tylko ostrej konkurencji i rozwoju dyskontów, ale także długoterminowych trendów rynkowych i konsumenckich. Sieci sklepów wielkopowierzchniowych usiłują na nowo wynaleźć ten format wprowadzając m.in. elementy, które kojarzą się właśnie dyskontami. Przykładem może być Carrefour, który z jednej strony ma sieć dyskontów Supeco, a z drugiej wprowadza do hipermarketów koncept Outletu, gdzie asortyment jest ograniczony i precyzyjnie dobrany, a głównym przekazem jest niska cena. Auchan uruchamiając w Polsce hipermarkety dyskontowe Atac poszedł jeszcze dalej. Warto zadać więc pytanie, czy nowy koncept to gamechanger nie tylko wśród hipermarketów, ale także na rynku FMCG?
Jak wynika z danych PMR Market Experts, ostatnim dobrym rokiem w segmencie hipermarketów był 2016 r., kiedy kanał ten zanotował dynamikę wzrostu wartości sprzedaży na poziomie o...
Jan Śpiewak złożył zawiadomienie do prokuratury przeciwko sieci sklepów Biedronka, zarzucając jej łamanie przepisów o wychowaniu w trzeźwości. Aktywista, od lat krytykujący nieuczciwe praktyki w handlu, wskazuje na niezgodne z prawem promocje alkoholu. Co grozi sieci, której właścicielem jest spółka Jeronimo Martins?
W centrum sprawy znalazł się paragon z Biedronki, na którym widnieje informacja o promocji na piwo. Mechanizm zniżkowy polega na tym, że przy zakupie piwa w opakowaniach 550 ml ...